onsdag 23 juni 2010

en sommardag den tjugiotredje juni tvåtusentio












idag har det varit en typiskt härlig och somrig sommardag. först mötte jag upp my och tillsammans gick vi till bildmuseet och kikade. sen när vi skulle handla glass träffade vi även på maja och tillsammans alla tre gick vi och satte och på bryggan och bara var. sen kom majas kompis ulrika också, trevligt trevligt. lite middag i form av subway-macker hann vi också få i oss. vi gick omkring i stan och bara njöt av sommaren, sådär som man ska göra när det är sommar.

5 kommentarer:

  1. jag kom på mig själv med att tänka: "gud vad roligt att vara en del av den där dagen". sen kom jag på att det var jag ju. Fin dag!

    SvaraRadera
  2. sv maja:

    haha, ja det var du ju! och det var en jättefin dag!

    SvaraRadera
  3. Såg himla mysigt ut! Jag vill ocksåp kolla på den där utställningen. Vad den bra?

    SvaraRadera
  4. sv leila:

    det var det verkligen. och ja, gör det!
    de var väldigt duktiga och det finns ju annat på museet att kika på också!

    SvaraRadera
  5. SV: Ja visst var det? Eller jag menar tack! xD Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra, men jag tror det blir orange nu och sen brun senare.

    SvaraRadera

skriv något trevligt!