söndag 19 september 2010

blixtskummigheter




fann dessa bilder när jag kollade igenom min ohyggligt stora mängd bildmappar. om jag inte minns fel så var den första bilden fotad utan blixt (tillsammans med min Lensbaby) och de två andra med. skum effekt blev det i vilket fall, och en fröjd för ögat för mig som älskar tekniskt dåliga, men fina, bilder.
.
idag är dagen med stort D för alla politiskt insatta. blir det de rödgröna eller alliansen som styr sverige fyra år framåt? för mig spelar det ingen roll faktiskt, det får gå som det vill, men jag håller tummarna för att sd inte tar sig in i riksdagen. vid midnatt vet vi.

2 kommentarer:

  1. Det känns alltid som om det fattas en gilla-knapp vid dessa tillfällen (då jag inte är tillräckligt kunnig för att sätta mig in i ämnet, men ändå gillar bilderna)Så då blir det oftast istället inget kommenterande alls.
    Aja, gilla!

    SvaraRadera
  2. Sv Maja:

    Haha ja! Det går säkert att fixa på nåot sätt men jag är för lat för att ens försöka!
    Kommentera mera! Det är riktigt roligt med lite respons!
    Taack! :D

    SvaraRadera

skriv något trevligt!