tisdag 15 maj 2012

källare och slott

lite engångsbilder från en najs kväll som började i elins källare och som slutade på scharinska.
har inte så mycket annat att visa/berätta, annars än att:
1. det är mindre än en månad kvar till studenten (!!!!!)
2. jag önskar att jag kunnat följa med mina vänner till västkusten (vilket jag inte kunde pga. skolstress)
3. jag har fått massvis med beröm för min bok av mina sponsorer
4. nu ska jag gå ut till garaget och skrapa bort rost från en 100 år gammal cykel så att den blir redo för våren!

4 kommentarer:

  1. stiligt krille! det var en finfin kväll!

    ps, nu när du har en cykel och det är fint väder, om det fortsätter vara fint väder, skulle du kunna tänka dig att cykla till slätten lite grann någon kväll med fin kvälssol och fota lite granna?=)

    SvaraRadera
  2. Awesome pics.. . nice colors and atmosphere, like it :)

    SvaraRadera

skriv något trevligt!